GURE ARGAZKIAK

2013(e)ko abenduaren 11(a), asteazkena

IPUINAK

Azken asteeetan Txanela, ipuinak idazten aritu gara... Espazioan zehar bidaia ezberdinak egiten jarri ditugu gure protagonistak, eta orain, zuei guztiei ikustarazteko, ipuin horiek editatzen ari gara. Laster izango dituzue blog honetan ikusgai!!! Bitartean... PAZIENTZIA PIXKA BAT!! IRITSI DIRA!!! HEMEN dituzue!!!


96 iruzkin:

  1. Jon-en ipuina irakurri dut eta asko gustatu zait.Gainera...nire izena ateratzen da!!!
    Espero dut ipuinaren jarraipena egotea.Segi horrela Jon!!!

    ErantzunEzabatu
  2. Lide Mendizabalen ipuina irakurri dut bukaera horrekin beste ipuin bat egotea espero dut.Aupa zu Lide!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  3. Egileak iruzkina kendu du.

    ErantzunEzabatu
  4. Nik Naroarena irakurri dut eta oso polita iruditu zait imaginazio asko zuelako ipuinak

    ErantzunEzabatu
  5. Egileak iruzkina kendu du.

    ErantzunEzabatu
  6. Josune Iglesiasen ipuina irakurri dut. Oso plita da, baina ortografia akats batzuk... baina oso polita.Segi horrela Josune!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  7. Nerearen ipuina irakurri dut etaZORAGARRIA iruditu zait.Hoberena zara!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  8. Larraitzen ipuina oso polita iruditu zait eta aze TXIMU BIURRIA!!!!

    ErantzunEzabatu
  9. Julen Oskozen ipuina irakurri det eta nahiko motza da baino oso polita da.Aupa Oskoz urrengoan pixkat luzeago egin!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  10. Mikel Hernandezena irakurri det eta oso polita iruditu zait zirkukoa zelako.

    ErantzunEzabatu
  11. Mikel Fernandezen ipuina irakurri dut. Oso polita da.Segi horrela Mikel !!

    ErantzunEzabatu
  12. oso polita izan da ipuina eta oso historio interesgarria.Zuri neria gustatu zaizu eeee!!

    ErantzunEzabatu
  13. Nik izaroren ipuina irakurri dut eta oso oso polita iruditu zait ea zuek irakurtzen dezuten animatu irakurtzea

    ErantzunEzabatu
  14. Nik ere Udanerena irakurri dut polita da eta nere parte gogokoena pertsonajeen deskribapena izan da

    ErantzunEzabatu
  15. Mikel Fernandezen ipuina irakurri dut .oso abenturazalea da eta oso polita ere !!! segi horrela Mikel!!!!

    ErantzunEzabatu
  16. Josuneren ipuina irakurri dut eta oso polita da baino akats batzuk ditu nahiz eta ere oso polita da.Segi horrela Josune!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  17. Ander Azpiazuren ipuina:
    Ipuina irakurri dut eta nire ustez, akats gutxi batzuk eduki arren, irudimen handia duela iruditu zait (aita batek ez lioke inoiz bere semeari espaziora joaten utziko hain azkar...)
    Hitz gutxitan: Fantasia asko, akats gutxi, eta polita erdipurdi!
    Segi horrela Ander! Oso ondo dago ipuina gainera, errima polita sortu dut...

    ErantzunEzabatu
  18. Udane Paradesen ipuina irakurri dut oso pilita da baina pixka bat motza !!

    ErantzunEzabatu
  19. Aitor Echezorturen ipuina irakurri dut.Oso polita da eta asko gustatu zait.Ea bere ipuina irakurtzen duzuen.Gomendatzen dizuet!!!

    ErantzunEzabatu
  20. Orain June Zabaletaren ipuina irakurri dut. Oso polita da. Abenturazkoa eta oso graziosoa. Jarraitu horrela June!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  21. Lide Mendizabalen ipuina irakurri det osos polita iruditu zait segi horrela lideee!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  22. Nagoreren ipuina irakurri dut eta oso polita da.Oso abenturazaleak dira Tximu eta Laika segi horrela Nagoreeee!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  23. Lideren ipuina irakurri dut eta asko gustatu zait.Oso polita izan da Izartxo eta bere lagunen abentura eta espero dut horren jarraipena egotea.SEGI HORRELA LIDE!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  24. udaneren ipuina irakurri dut eta oso polita iruditu zait,ea zuei ere gustatzen zaizute animatu irakurtzea oso ondo UDANE!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  25. Nerearen ipuina irakurri dut, eta ortografia akatstxo batzuk eduki arren, primeran pentsatua dago...
    Oso ondo Nerea!

    ErantzunEzabatu
  26. Amaiurren ipuina irakurri dut eta oso abenturazalea da ta oso polita ere.segui horrela amaiurrrr!!!!!! P.D:minionak asko gustatu zaizkit

    ErantzunEzabatu
  27. Noraren ipuina irakurri dut eta oso polita eta dibertigarria iruditu zait. ANIMATU ZAITEZTE IRAKURTZERA!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  28. Naroaren ipuina irakurri dut eta oso polita da. Segi horrela Naroa!!

    ErantzunEzabatu
  29. Mikel Hernandezen ipuina irakurri dut eta pilo bat gustatu zait.Hori bai...pixkat motza da baina polita.

    ErantzunEzabatu
  30. Amaiur Morianaren ipuina irakurri dut. Oso polita da eta imaginazo handikoa. Leire eta Txusen abentura gehiago egotea espero dut. SEGI HORRELA AMAIUR!!!!

    ErantzunEzabatu
  31. Izaroren ipuina irakurri dut eta nahiz eta orri bat baino gehiago izan oso gustura irakurri dut eta asko gustatu zait.

    ErantzunEzabatu
  32. Naroarena irakurri dut eta oso fantasiosoa izan da baina oso polita ere bai,eeeee!!!!

    ErantzunEzabatu
  33. jajaja nahikari zein polita ipuina pila pila bat gustatu zait. ZORIKONA NAHIKARI :)

    ErantzunEzabatu
  34. Nerearen ipuina irakurri det eta oso polita izan da !!!segi horrela oso polita!!!!!

    ErantzunEzabatu
  35. Julen oskoz-en ipuina interesgarria da gomendatzen dizuet irakurtzera aaaaa!
    Eta kontuz Liam robotak arrapatu gabe ze bestelaaa!

    ErantzunEzabatu
  36. Lideren ipuina irakurri dut, polita izan da eta fantasiazkoa, baina izarrek hitzegiten dute?
    Lasai ipuina da, primerakoa.

    ErantzunEzabatu
  37. Nahikariren ipuina oso dbertigarria eta oso polita da NAHIKARI AZE IMAJINAZIOA!!!

    ErantzunEzabatu
  38. Larraitzen ipuina irakurri dut eta asko gustatu zait,gainera neri tximuak gustatzen zaizkit eta gainera abenturari buruz doa asko gusta zait!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  39. Lideren ipuina irakurri dut oso oso polita da, imajinazio pila bat daukazu LIDE!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  40. Nahikariren ipuina irakurri dut eta graziosoa iruditu zait.June eta Beti zorabiatuak egon behar dira egin duten bidaiarekin, ja ja ja!!!
    Horrela jarraitzen baduzu handitan idazle izango zara, AUPA ZU!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  41. Nagoreren ipuina irakurri dut.Oso polita iruditu zait gaiñera Laika eta Tximu asko gustatu zaizkit.

    ErantzunEzabatu
  42. aitor echezorturen ipuina ikaragarri gustatu zait. segi horrela ETXE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ez dakit aktorea izango zaren ... baina idazlea baldinba zara ... oso ona izango zinen.

    ErantzunEzabatu
  43. Garikoitzen ipuina irakurri dut eta oso polita da.Gari imaginazioa edukitzea oso ona da ez galdu imaginazio hori!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  44. nerearen ipuina interesgarria abenturatsua eta A ZE BIDAIA

    ErantzunEzabatu
  45. Nerearen ipuina irakurri dut oso polita da.Oso polita da historioa,segi horrela Nerea!!

    ErantzunEzabatu
  46. Juneren ipuina irakurri det eta oso polita eta oso dibertigarria izanda saturnino eta bestiekin!!!benetan esaten dizut segi horrela !!!gomendatzen dizuet

    ErantzunEzabatu
  47. Julen oskozen ipuina irakurri dut eta bai, robot hori tontoa da. Primeran dago, Julen.
    Seguru baserritarra eta txakurra, ondo bizi izan zirela handik aurrera.

    ErantzunEzabatu
  48. Aitor Etxezorturen ipuina irakurri dut eta ez dut oso ondo ulertu!!!Hurrengoan hobeto idatzi!!!!!Animatu Etxezortu!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  49. Nahikariren ipuina oso polita da aai June aaiBeti JaJaJaJa!

    ErantzunEzabatu
  50. Josuneren ipuina irakurri dut baina ez da oso ondo ulertzen .Hobetu dezakezu!!!!

    ErantzunEzabatu
  51. Mikel Fernandezen ipuina irakurri dut eta oso polia da. Imaginazio eta abentura handikoa. SEGI HORRELA MIKEL!!!!!

    ErantzunEzabatu
  52. Naiararen ipuina irakurri du, oso polit fantasia pilo bat dauka naiararen ipuinak ea animatzen zerate irakurtzea polobat gustatuko zaizute jarraitu orrela NAIARA!!! !!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  53. NIk Jonen ipuiña irakurri dut.Asko notatzen da jonek egin duela batezere New Yorken bizi delako personajea. Ala ere oso polita geratu da.

    ErantzunEzabatu
  54. Oso ona azpi, ikaragarri gustatu zait !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eta "AIO PELAIO"hori... jajajajajajajajajaajajajajaja

    ErantzunEzabatu
  55. Anderren ipuina irakurri dut oso polita da.Baina zuzen du zuenak... Segi horrela Ander!!

    ErantzunEzabatu
  56. Larraitzen ipuina irakurri dut oso oso polita izan da eta a ze tximino bihurria !!!!! baino oso polita benetan!!!

    ErantzunEzabatu
  57. Mikel hernandezen ipuina irakurri dut eta farregure asko ematen du.Aupa zu Mikel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  58. AUPA MIKEL ZE KRAK zure ipuina pila bat gustatu zaitoso polita da

    ErantzunEzabatu
  59. Jonen ipuina irakurri dut eta oso ona da ese Jonan

    ErantzunEzabatu
  60. Juneren ipuina irakurri dut.A zer abenturak bizi dituzte Jupiterrek eta Saturninok!!!
    Hori bai, ATXEAK!!!!!! GOGORATU: ATXEAK.
    AUPA ZU, JUNE!!!!!

    ErantzunEzabatu
  61. jon sierraren ipuina oso polita da JON JARRAITU ORRELA

    ErantzunEzabatu
  62. ... Garikoitzen ipuina irakurri dut... eta polita izan da. Ortografia akatstxo txiki batzuk eduki arren polita izan da . Ea beste zein abenturatara gerturatzen diren Garikoitz eta tximu!

    ErantzunEzabatu
  63. oso polita zure ipuina garikoitz baina luzeagoa egitea ez zen kaltegarria izango JAJAJA!!!!!

    ErantzunEzabatu
  64. Lideren ipuina oso polita izan da pixkat lio izenak ikasteko baina bestela

    OSO POLITA!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  65. Larraitzen ipuina irakurri dut.Oso polita da baina zer pena dena amets bat izatea...
    SEGI HORRELA, LARRA!!!

    ErantzunEzabatu
  66. AMAIURREN IPUINA a zer totxoia

    baina ondo ulertzen da

    ErantzunEzabatu
  67. Oskozen ipuina irakurri det...pixka bat motza ezta??Baina oso polita eta a ze robota !!!

    ErantzunEzabatu
  68. Juneren ipuina irakurri dut oso polita da. Ez daukat ezer esateko oso ondo dagohelako.Segi horrela June!!

    ErantzunEzabatu
  69. EPA OSKO!!! zure ipuina irakurri dut eta asko gustatu zait

    ErantzunEzabatu
  70. Oso polita da Josuneren ipuina baina akatsak... ala ere mundu guztiak egiten ditu akatsak... SEGI HORRELA JOSUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  71. Josuneren ipuina irakurri dut eta...Akats batzuk eduki arren, euskaran asko hobetzen ari zara Josune. Segi horrela!

    ErantzunEzabatu
  72. Egileak iruzkina kendu du.

    ErantzunEzabatu
  73. aupa amaiur oso ona da.......................................................baina zer totxoia

    ErantzunEzabatu
  74. Izaro Silvanen ipuina irakurri dut. Nahizta luzea izan... oso oso polita. SEGI HORRELA IZAROTXUUUUUU!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  75. Nerearan ipuina irakurri dut eta oso polita da.Hain beste izenekin oso zaila dela denetaz gogoratzea!!!segi horrela Nerea!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  76. AAAAAAAZZZZZZZPPPPPIIIII aupa ai ze ona segi orrela

    ErantzunEzabatu
  77. IKARAGARRIA OSKOZ!!! Nabaritzen da ordenagailua ondo kontrolatzen duzula.

    ErantzunEzabatu
  78. Mujikaren ipuina irakurri dut oso polita da baina piixkat motxa.Segi horrela!!

    ErantzunEzabatu
  79. Amaiurren ipuina oso polita da minionak...JAJAJAJAJA!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  80. uste det antonio eta koke segituko direla lagun oberenak izaten baino oso polita da !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  81. Oso polita da zure ipuina jon eta oso parregaria da.

    ErantzunEzabatu
  82. mikelen ipuina irakurru dut asko gustatu zait oso polita da ea irakurtzen dezuten animatu oso ondo MIKEL!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  83. Jnen ipuina irakurri det oso polita benetan eta notatzen da zuria dela New Yorken bizi zealako baina ala ere oso oso polita ee!!!!

    ErantzunEzabatu
  84. Nagore Manterolaren ipuina irakurri dut. Jajajajaja ze graziosoa, baina horrela espaziora joatea ere... baina oso polita. SEGI HORRELA NAGORE!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  85. Motza baino oso ona. Segi horrela Hernandez

    ErantzunEzabatu
  86. Nagoreren ipuina irakurri det oso farregarria izan da SEGI ORRELA!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  87. Egileak iruzkina kendu du.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. oso polita zen larraitz baina zergatik jarri duzu hori bukeran?

      Ezabatu
  88. Amaiurrena irakurridet oso oso polita da oso imajinazio pilabat daukazu amaiur jarraitu orrela eta ea irakurtzen dezuten animo AMAIUR jarraitu orrela animo!!!!!

    ErantzunEzabatu
  89. Larraitzen ipuina irakurri dut eta, Norak, zein amets arraroa izan duen. Larraitz, oso polita izan da, primerakoa, abenturazkoa eta fantasiazkoa. Segi horrela, Larraitz!

    ErantzunEzabatu
  90. garikoitzen ipuina oso motxa baina polita da

    ErantzunEzabatu
  91. mikel hernandezena motza baina polita da gomendatzen dizuet

    ErantzunEzabatu
  92. Lideren ipuina irakurri dut oso polita da. Oso oso polita ez daukat ezer esatekorik.SEGI HORRELA LIDETXUUUU!!

    ErantzunEzabatu
  93. Nerearen ipuina irakurri dut. Oso polita da izen batzuk gogoratzeko... baina oso oso polita. SEGI HORRELA NEREA!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  94. mikel fernandez zure ipuina irakurri dut eta oso guai dago

    ErantzunEzabatu